D. Forbes
The Science of Why: Decoding Human Motivation and Transforming Marketing Strategy
Buch
In this groundbreaking book, author David Forbes explains human motivation and provides ways that marketers can effectively reach the consumer. The book uses decades of psychology research and the author's own tool, the Forbes Matrix that identifies, organizes, and explains the nine core motivations.
CHF 53.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-1-137-50203-2
- EAN: 9781137502032
- Produktnummer: 18375557
- Verlag: Palgrave
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 254 S.
- Masse: H24.1 cm x B15.6 cm x D2.7 cm 435 g
- Auflage: 2015
- Gewicht: 435
Über den Autor
David Forbes
20 weitere Werke von D. Forbes:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.