Produktbild
D. Forbes

The Science of Why: Decoding Human Motivation and Transforming Marketing Strategy

Buch

In this groundbreaking book, author David Forbes explains human motivation and provides ways that marketers can effectively reach the consumer. The book uses decades of psychology research and the author's own tool, the Forbes Matrix that identifies, organizes, and explains the nine core motivations.

CHF 53.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-137-50203-2
  • EAN: 9781137502032
  • Produktnummer: 18375557
  • Verlag: Palgrave
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 254 S.
  • Masse: H24.1 cm x B15.6 cm x D2.7 cm 435 g
  • Auflage: 2015
  • Gewicht: 435

Über den Autor


David Forbes

20 weitere Werke von D. Forbes:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.