Produktbild
Lucinda (Hrsg.) Pease-Alvarez

Learning, Teaching, and Community

Contributions of Situated and Participatory Approaches to Educational Innovation

Ebook (PDF Format)

This volume brings together established and new scholarly voices to explore how participatory and situated approaches to learning can contribute to educational innovation. The contributors' critical examinations of educational programming and engagements provide insights into how educators, youth, families, and community members understand and enact their commitments to diversity and equitable access. Collectively, these essays complicate notions of community, alerting readers to ways in which community can be constructed other than in geographical and ethnoracial terms--as alliances and collaborations of individuals joining together to accom… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Schecter, Sandra R. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-61532-1
  • EAN: 9781135615321
  • Produktnummer: 14492355
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'571 KB

2 weitere Werke von Lucinda (Hrsg.) Pease-Alvarez:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.