Produktbild
Ien Ang

Living Room Wars

Rethinking Media Audiences

Ebook (PDF Format)

Living Room Wars brings together Ien Ang's recent writings on media audiences to ask what it means to live in a world saturated by media. Ang suggests that we cannot understand media audiences without deconstructing the category of audience itself as an institutional and discursive construct. Living Room Wars highlights the inherent contradictions of a politics of pleasure' of television consumption: Ang moves beyond the traditional focus on textual meanings to explore the structural and historical representations of television audiences as an integral part of modern culture. Her wide-ranging and illuminating discussion takes in the battle be… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-134-79685-4
  • EAN: 9781134796854
  • Produktnummer: 14488480
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'535 KB

20 weitere Werke von Ien Ang:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.