Produktbild
David Alexander

C.R.M Pocketbook

2nd Edition

Ebook (PDF Format)

An effective customer relationship management strategy can deliver a step change in customer engagement, profitability, revenue growth and sustainability. This second edition of the CRM Pocketbook will help managers take a more strategic approach to setting relationship management objectives and implementing practical plans in a multi-channel environment. Consumers are becoming more empowered and turning to channels where they can access their own personal information, have more say in how that information is used, and manage how often they receive marketing materials. They have the ability to compare and analyse product and service offerings… Mehr

CHF 15.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-908284-33-4
  • EAN: 9781908284334
  • Produktnummer: 27231691
  • Verlag: Management Pocketbooks
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 128 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'630 KB

100 weitere Werke von David Alexander:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.