Produktbild
Pervaiz K. Ahmed

Internal Marketing

Ebook (EPUB Format)

A clear-sighted introduction to a complex subject, 'Internal Marketing' provides the reader with a succinct overview of the most recent thinking and practice. The text begins by defining what internal marketing is and how it can work, and from this foundation:* Outlines state-of-the-art thinking and practice* Demonstrates how internal marketing can be used to facilitate such diverse strategies as TQM, New Product Development and Change Management* Highlights the techniques managers need to understand to use IM effectively within their organizations* Contains a range of international and up to the minute examples and cases of best practice fro… Mehr

CHF 54.80

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Rafiq, Mohammed
  • ISBN: 978-1-136-39457-7
  • EAN: 9781136394577
  • Produktnummer: 14000037
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 299 S.
  • Plattform: EPUB

9 weitere Werke von Pervaiz K. Ahmed:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.