Teacher Learning in the Digital Age
Online Professional Development in Stem Education
With an emphasis on science, technology, engineering, and mathematics training, Teacher Learning in the Digital Age examines exemplary models of online and blended teacher professional development, including information on the structure and design of each model, intended audience, and existing research and evaluation data.
CHF 105.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Eisenkraft, Arthur (Hrsg.) / Frumin, Kim (Hrsg.) / Hartley, Alex (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-61250-898-6
- EAN: 9781612508986
- Produktnummer: 19234105
- Verlag: Harvard Educational Publishing Group
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 296 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 522 g
- Gewicht: 522
- Sonstiges: Professional & Vocational
13 weitere Werke von Chris (Hrsg.) Dede:
Bewertungen
Anmelden