Communicating with the World of Islam
Drawing from lessons learned during the cold war broadcasting experience, this suggests the best ways to organise US efforts to communicate with the Islamic world. It examines the impact the Voice of America, Radio Free Europe, and other broadcasting tools had and suggests how we can use these instruments today to reach Islamic communities around the globe.
CHF 15.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Shultz, George P.
- ISBN: 978-0-8179-4822-1
- EAN: 9780817948221
- Produktnummer: 3808295
- Verlag: Hoover Inst Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 74 S.
- Masse: H22.4 cm x B15.2 cm x D0.5 cm 204 g
- Reihenbandnummer: 556
- Gewicht: 204
1 weiteres Werk von A. Ross Johnson:
Bewertungen
Anmelden