Produktbild
William Winston

Marketing Research That Pays Off

Case Histories of Marketing Research Leading to Success in the Marketplace

Ebook (PDF Format)

From Oreos, Jell-O, raisins, and milk to amusement parks, retail centers, ATMs, and mutual funds, the case studies presented in Marketing Research That Pays Off offer you insight into how actual companies have used market research to successfully solve marketing problems. Editor Larry Percy has collected a series of cases from consumer, service, and industrial marketing executives that provides a problem/solution look at how to address major marketing issues with marketing research. The studies presented cover such topics as communications issues, new product introduction, brand equity, brand positioning, and sales analysis. Because they repr… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Percy, Larry
  • ISBN: 978-1-317-95247-3
  • EAN: 9781317952473
  • Produktnummer: 17033767
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 286 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'166 KB

95 weitere Werke von William Winston:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.