Produktbild
Latif (Hrsg.) Al-Hakim

Challenges of Managing Information Quality in Service Organizations

Buch

Poor quality of data and information can have a harmful impact on decision-making and therefore on the overall effectiveness of an enterprise. Incorrect and misleading information associated with an enterprise's production and service provision jeopardize both customer relationships and customer satisfaction, and ultimately have a negative effect on revenue. Challenges of Managing Information Quality in Service Organizations presents cases and applications of information quality in various industrial service sectors and presents twelve chapters organized into four sections: information quality application in healthcare industry, information q… Mehr

CHF 111.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-59904-420-0
  • EAN: 9781599044200
  • Produktnummer: 2416998
  • Verlag: Idea Group Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 348 S.
  • Masse: H26.0 cm x B18.3 cm x D2.3 cm 852 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 852

11 weitere Werke von Latif (Hrsg.) Al-Hakim:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.