Produktbild
Pantea (Hrsg.) Foroudi

Place Branding

Connecting Tourist Experiences to Places

Ebook (PDF Format)

Place branding as a field of research is still in a state of infancy. This book seeks to address this, offering a theory of place branding based on the tourist experience, keeping in mind the roles of stakeholders, both public and private organisations and DMOs in managing the place brand.Place Branding: Connecting Tourist Experiences to Places seeks to build a customer-based view of place branding through focusing on the individual as a tourist who travels to undertake a memorable experience. The place is the key creator of this experience, which begins well before the travel-to and ends well after the travel-back. Individuals choose the pla… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Mauri, Chiara (Hrsg.) / Dennis, Charles (Hrsg.) / Melewar, T C (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-08065-7
  • EAN: 9781317080657
  • Produktnummer: 33255650
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 354 S.
  • Plattform: PDF
  • Abbildungen: 29 schwarz-weiße Abbildungen, 29 schwarz-weiße Zeichnungen

Über den Autor


Pantea Foroudi is Senior Lecturer in Branding at Middlesex University, London, UK.Chiara Mauri is Professor of Business Economics at LIUC - Universit^ Carlo Cattaneo, Castellanza, Italy, and Adjunct Professor at Universit^ Bocconi, Milan, Italy.Charles Dennis is Professor of Consumer Behaviour at Middlesex University, London, UK.T C Melewar is Professor of Marketing and Strategy at Middlesex University, London, UK.

12 weitere Werke von Pantea (Hrsg.) Foroudi:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.