Produktbild
Hamish Pringle

Spending Advertising Money in the Digital Age

How to Navigate the Media Flow

Ebook (EPUB Format)

Seismic changes are occurring in the world of advertising due to the inexorable rise of new technologies and the way consumers are using new media. These changes in behaviour are challenging accepted ways of using the media to build brands. Based on data from the IPA Effectiveness Awards databank and from IPA TouchPoints, the world's first customer-centric media habits survey, plus research from Nielsen and Millward Brown, the authors propose a new model, 'F.A.I.P.A', for media and communications planning. This model describes how to select the right media channel to promote a brand from the many that are now available, and if you are employi… Mehr

CHF 35.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Marshall, Jim
  • ISBN: 978-0-7494-6308-3
  • EAN: 9780749463083
  • Produktnummer: 13909786
  • Verlag: Kogan Page
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 13'879 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: illustrations

Über den Autor


Hamish Pringle, Jim Marshall

3 weitere Werke von Hamish Pringle:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.