Tibor R. Machan
Business Ethics in the Global Market
Buch
What special problems arise for managers and employees of companies when they do business in countries and cultures other than their own? The essays in this book identify universal principles of business ethics and spell our minimal legal and ethical absolutes in foreign trade. They examine human rights and analyze the cross-cultural aspects of two sexual harassment cases filed against Mitsubishi in America.
CHF 24.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-8179-9632-1
- EAN: 9780817996321
- Produktnummer: 9069594
- Verlag: Hoover Inst Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1999
- Seitenangabe: 142 S.
- Masse: H22.7 cm x B15.2 cm x D1.2 cm 281 g
- Auflage: New
- Reihenbandnummer: 455
- Gewicht: 281
58 weitere Werke von Tibor R. Machan:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.