Produktbild
Nina (Hrsg.) Krey

Back to the Future: Using Marketing Basics to Provide Customer Value

Proceedings of the 2017 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference

Buch

This proceedings volume presents timely research and insights on the advancement of marketing's basic premise-providing greater levels of customer value. In recent years, both marketing scholars and practitioners have witnessed great advancements in technology and methodologies associated with big data, with location-based marketing centered on mobile apps and the real-time tracking of consumer behavior, and with innovations and enhancements in communications utilizing the continually growing presence of social media. Featuring the full proceedings of the 2017 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Coronado Island, Calif… Mehr

CHF 264.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Rossi, Patricia (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-88156-0
  • EAN: 9783319881560
  • Produktnummer: 29981918
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 860 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D4.5 cm 1'276 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2018
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 1276

18 weitere Werke von Nina (Hrsg.) Krey:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.