Produktbild
Jack L. Nasar

Design by Competition

Making Design Competition Work

Buch

What meanings do buildings and places convey to the people who use and visit them Too often, design competitions and signature architecture result in costly eyesores that do not work. How can sponsors and clients get more meaningful results In answer to these questions, Dr Nasar, supported by riveting studies of competitions and Peter Eisenman's competition-winning design for the Wexner Center at the Ohio State University, suggests the use of pre-jury evaluation (PJE). He shows the potential value of this approach as well as visual quality programming for many kinds of environmental design for which the client wants to convey certain desirabl… Mehr

CHF 67.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Altman, Irwin (Hrsg.) / Stokols, Daniel (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-521-02970-4
  • EAN: 9780521029704
  • Produktnummer: 2566315
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 260 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.4 cm 401 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 401

3 weitere Werke von Jack L. Nasar:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.