Produktbild
Frans van (Hrsg.) Assche

Re-engineering the Uptake of ICT in Schools

Buch

This book reports on a novel and comprehensive approach to the uptake of ICT in Schools. It focuses on key questions, pedagogically sound ways of introducing ICT, new technical artifacts supporting the approach, the evaluation in a large-scale validator, and future work. While many innovations in Technology Enhanced Learning (TEL) have emerged over the last two decades, the uptake of these innovations has not always been very successful, particularly in schools. The transition from proof of concept to integration into learning activities has been recognized as a bottleneck for quite some time. This major problem, which is affecting many TEL s… Mehr

CHF 72.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Anido, Luis (Hrsg.) / Griffiths, David (Hrsg.) / Lewin, Cathy (Hrsg.) / McNicol, Sarah (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-19365-6
  • EAN: 9783319193656
  • Produktnummer: 18036920
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 201 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.8 cm 500 g
  • Abbildungen: Book; 50 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie
  • Gewicht: 500

4 weitere Werke von Frans van (Hrsg.) Assche:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.