Innovative CSR
From Risk Management to Value Creation
By and large, corporations of the 21st century have come to realize that their obligations to societies in terms of corporate social responsibility are fourfold: economic, ethical, altruistic and strategic. This book aims to explore, inspire and support creative, innovative and strategic corporate social responsibility (CSR).
CHF 205.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Idowu, Samuel (Hrsg.) / Filho, Walter (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-906093-35-8
- EAN: 9781906093358
- Produktnummer: 21917469
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 456 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 794 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 794
2 weitere Werke von Céline (Hrsg.) LouchE:
Bewertungen
Anmelden