Produktbild
Stephen (Hrsg.) Brown

Romancing the Market

Buch

Romancing the Market is a radical rethinking of marketing understanding. Marketing and consumer research are dominated by the neo-classical ideals of the Enlightenment such as rigour, dispassion and the search for scientific 'truth'. In a series of provocative essays, the contributors challenge these assumptions with reference to the individuality, innovation and imagination of the Romantic movement.The book contains essays by an international selection of the most creative contemporary marketing scholars, including Elizabeth Hirschman, Russell Belk, Craig Thompson and Robin Wensley. Illuminating, controversial and cutting edge, this is an es… Mehr

CHF 265.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Clarke, Bill (Hrsg.) / Doherty, Anne Marie (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-18417-5
  • EAN: 9780415184175
  • Produktnummer: 23377501
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 312 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.0 cm 531 g
  • Gewicht: 531
  • Sonstiges: Undergraduate

25 weitere Werke von Stephen (Hrsg.) Brown:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.