Produktbild
Baruch (Hrsg.) Schwarz

Transformation of Knowledge through Classroom Interaction

Ebook (PDF Format)

Classrooms provide extremely varied settings in which learning may take place, including teacher-led conversations, small group unguided discussions, individual problem solving or computer supported collaborative learning (CSCL). Transformation of Knowledge through Classroom Interaction examines and evaluates different ways which have been used to support students learning in classrooms, using mathematics and science as a model to examine how different types of interactions contribute to students' participation in classroom activity, and their understanding of concepts and their practical applications. The contributions in this book offer ric… Mehr

CHF 54.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Dreyfus, Tommy (Hrsg.) / Hershkowitz, Rina (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-134-00732-5
  • EAN: 9781134007325
  • Produktnummer: 18398865
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 6'928 KB
  • Abbildungen: 40 schwarz-weiße Abbildungen, 9 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Baruch Schwarz is Associate Professor of Education, School of Education, The Hebrew University of Jerusalem, Israel.Tommy Dreyfus is Professor of Science Education, Tel Aviv University, Israel.Rina Hershkowitz is Head Researcher, Department of Science Teaching, Weizmann Institute of Science, Israel.

1 weiteres Werk von Baruch (Hrsg.) Schwarz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.