Beckett in Popular Culture
Essays on a Postmodern Icon
Exploring Beckett's art of failure” as a highly successful marketing scheme, this collection of essays finds him incorporated into virtually all aspects of popular culture - television, popular fiction, movies, tattoos, even sports - in a manner that seemingly defies cataloging. Each essay provides a unique appraisal of Beckett's branding.
CHF 59.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Pawliuk, Nick (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7864-9959-5
- EAN: 9780786499595
- Produktnummer: 19306662
- Verlag: McFarland & Co Inc
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 208 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 525 g
- Gewicht: 525
- Sonstiges: General (US: Trade)
Bewertungen
Anmelden