Produktbild
Jean J. Schensul

Essential Ethnographic Methods

A Mixed Methods Approach, Second Edition

Buch

This is Book 3 of 7 in the Ethnographer's Toolkit, Second Edition. Essential Ethnographic Methods introduces the fundamental, face-to-face data collection tools that ethnographers and other qualitative researchers use on a regular basis. It provides ethnographers with tools to answer the principal ethnographic questions about setting, participants, activities, behavior, and more. The essential mixed methods for collecting data include open-ended and focused listening, questioning strategies, participant and non-participant observation, recording techniques, visual recall, mapping the environments and contexts in which participant behavior occ… Mehr

CHF 67.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: LeCompte, Margaret D.
  • ISBN: 978-0-7591-2203-1
  • EAN: 9780759122031
  • Produktnummer: 13362099
  • Verlag: Altamira Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 388 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D2.0 cm 561 g
  • Auflage: Second Edition
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 561

Über den Autor


Margaret D. LeCompte is professor emerita of education and sociology at the University of Colorado, Boulder. Jean S. Schensul is founding director and senior scientist at the Institute for Community Research, Hartford, Connecticut.

19 weitere Werke von Jean J. Schensul:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.