Produktbild
Cristyne (Hrsg.) Hébert

Internationalizing Curriculum Studies

Histories, Environments, and Critiques

Ebook (PDF Format)

This book seeks to understand how to internationalize curriculum without imperializing or imposing the old, colonial, and so-called first-world conceptualizations of education, teaching, and learning. The collection draws on the groundbreaking work of Dwayne Huebner in order to invite scholars into conversation with histories of curriculum studies and to posit them within it, opening up new spaces to work in and through curricular issues. This book will appeal to scholars, teachers, and students looking to reconceptualize international curriculum development and theory.

CHF 130.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Ng-A-Fook, Nicholas (Hrsg.) / Ibrahim, Awad (Hrsg.) / Smith, Bryan (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-01352-3
  • EAN: 9783030013523
  • Produktnummer: 29677513
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'252 KB
  • Abbildungen: 1 schwarz-weiße und 1 farbige Abbildungen, Bibliographie

Über den Autor


Cristyne Hébert is Assistant Professor in the Faculty of Education at the University of Regina, Canada.Nicholas Ng-A-Fook is Professor and Director of the Teacher Education Program at the University of Ottawa, Canada.Awad Ibrahim is Professor in the Faculty of Education at the University of Ottawa, Canada.Bryan Smith is Lecturer at James Cook University, Townsville, Australia. 

1 weiteres Werk von Cristyne (Hrsg.) Hébert:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.