Arch G. Woodside
Essays by Distinguished Marketing Scholars of the Society for Marketing Advances
Buch
This volume presents a collection of papers written by senior marketing scholars based on their presentations upon receiving the Society for Marketing Advances Distinguished Marketing Scholar Award. Each paper reviews a stream of research in marketing and reflects the wisdom of authors highly cited in the literature - with citations of their work usually spanning several decades.
CHF 220.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Moore, Ellen M. / Woodside, A. G.
- ISBN: 978-0-7623-0869-9
- EAN: 9780762308699
- Produktnummer: 1527949
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2002
- Seitenangabe: 236 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.7 cm 525 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 525
63 weitere Werke von Arch G. Woodside:
Ebook (PDF Format)
CHF 222.50
Ebook (PDF Format)
CHF 160.60
Ebook (EPUB Format)
CHF 161.25
Ebook (EPUB Format)
CHF 185.75
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.