Introduction to E-commerce
Introduction to E-commerce discusses the foundations and key aspects of E-commerce while focusing on the latest developments in the E-commerce industry. Practical case studies offer a useful reference for dealing with various issues in E-commerce such as latest applications, management techniques, or psychological methods. Dr. Zheng Qin is currently Director of the E-Commerce Institute of Xi'an Jiaotong University.
CHF 173.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
- ISBN: 978-3-540-49645-8
- EAN: 9783540496458
- Produktnummer: 13870787
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 180 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 5'536 KB
- Auflage: 2009
- Abbildungen: 40 schwarz-weiße Abbildungen, 40 schwarz-weiße Tabellen
2 weitere Werke von Zheng (Hrsg.) Qin:
Bewertungen
Anmelden