Produktbild
Hancock II, Joseph H. (Drexel University, Philadelphia, USA) (Hrsg.)

Cotton

Companies, Fashion & The Fabric of Our Lives

Buch

This book brings together contributors from a wide range of disciplines to explore the importance of cotton as a major resource for US fashion businesses. Rooted in a lengthy investigative research project that deployed undergraduate and graduate students and faculty researchers to US fashion businesses that rely on cotton to make their garments--with the goal of better understanding how such a key resource is sourced, priced, transported, manipulated, and, ultimately, sold on to the consumer as a stylish garment. The contributors focus in particular on the role of brands in the marketing of cotton goods, and the way that brand marketing crea… Mehr

CHF 48.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lewis, Tasha L. (Cornell University) (Hrsg.) / Wyatt, Nioka (Thomas Jefferson University, USA) (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-78320-685-8
  • EAN: 9781783206858
  • Produktnummer: 19706740
  • Verlag: Intellect Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 108 S.
  • Masse: H22.9 cm x B22.9 cm x D0.0 cm 340 g
  • Gewicht: 340
  • Sonstiges: Professional & Vocational

1 weiteres Werk von Hancock II, Joseph H. (Drexel University, Philadelphia, USA) (Hrsg.):


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.