Produktbild
Parsons, Elizabeth (University of Keele, UK.)

Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour

Buch

This exciting new edition of Maclaran and Parsons' acclaimed consumer behaviour textbook is updated to include the most current contemporary issues whilst retaining its unique thematic 12-part structure, making it ideal for one-semester courses.

CHF 62.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Maclaran, Pauline (Royal Holloway, University of London, UK) / Chatzidakis, Andreas (Royal Holloway, University of London, UK)
  • ISBN: 978-0-415-82691-4
  • EAN: 9780415826914
  • Produktnummer: 22644151
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 186 S.
  • Masse: H23.6 cm x B15.7 cm x D1.1 cm 264 g
  • Auflage: 2 New edition
  • Abbildungen: 1 Line drawings, black and white; 7 Halftones, black and white; 4 Tables, black and white; 8 Illustrations, black and white
  • Gewicht: 264

Über den Autor


Elizabeth Parsons is Professor of Marketing at the University of Liverpool, UK.Pauline Maclaran is Professor of Marketing and Consumer Research at Royal Holloway, University of London, UK.Andreas Chatzidakisis Senior Lecturer in Marketing at Royal Holloway, University of London, UK.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.