Produktbild
Philip Henslowe

Public Relations

Buch

In the world of business, public relations affects all types of organization, however large or small, commercial or non-commercial. In this practical guide, Philip Henslowe, a public relations expert, takes the reader through the process of creating a PR campaign. He provides a valuable overview of the main areas of work involved, including: Planning and outsourcing Business writing Working with printers, photographers and designers Promotions, functions and other events Crisis management New developments in technology Assessment and evaluation This fully updated second edition now includes new information on professional advisers, spin docto… Mehr

CHF 46.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7494-4072-5
  • EAN: 9780749440725
  • Produktnummer: 8419693
  • Verlag: Kogan Page
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 162 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.9 cm 257 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 257

Über den Autor


Philip Henslowe

16 weitere Werke von Philip Henslowe:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.