Produktbild
Lee (Hrsg.) Wilkins

The Routledge Handbook of Mass Media Ethics

Ebook (EPUB Format)

This fully updated second edition of the popular handbook provides an exploration of thinking on media ethics, bringing together the intellectual history of global mass media ethics over the past 40 years, summarising existing research and setting future agenda grounded in philosophy and social science.This second edition offers up-to-date and comprehensive coverage of media ethics, including the ethics of sources, social media, the roots of law in ethics, and documentary film. The wide range of contributors include scholars and former professionals who worked as journalists, public relations professionals, and advertising practitioners. They… Mehr

CHF 75.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Christians, Clifford G. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-134-79277-1
  • EAN: 9781134792771
  • Produktnummer: 33156275
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 550 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 2'330 KB
  • Auflage: 2. Auflage
  • Abbildungen: 4 schwarz-weiße Abbildungen, 4 schwarz-weiße Fotos, 7 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Lee Wilkins is Professor Emerita at the Missouri School of Journalism and Wayne State University.Clifford G. Christians is Research Professor of Communications, Professor of Media Studies and Professor of Journalism Emeritus at the University of Illinois.

9 weitere Werke von Lee (Hrsg.) Wilkins:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.