Produktbild
Javier Marcos

Implementing Key Account Management

Designing Customer-Centric Processes for Mutual Growth

Ebook (EPUB Format)

Implementing Key Account Management is a highly practical handbook that guides readers through the realities of rolling out a functional key account management programme. The book offers an integrated framework for key account management (KAM) that businesses can use to design or further develop strategic customer management programmes, enabling them to overcome the obstacles that organizations often face when rolling out their strategies. Bringing together the experiences of leading experts within this field, Implementing Key Account Management draws on two decades of research and best practice from Cranfield University School of Management,… Mehr

CHF 35.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Davies, Mark / Guesalaga, Rodrigo / Holt, Sue
  • ISBN: 978-0-7494-8276-3
  • EAN: 9780749482763
  • Produktnummer: 28132684
  • Verlag: Kogan Page
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 352 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 5'005 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Mark Davies, Rodrigo Guesalaga, Sue Holt, Javier Marcos

1 weiteres Werk von Javier Marcos:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.