Produktbild
Robin Birn

The Effective Use of Market Research

How to Drive and Focus Better Business Decisions

Buch

This latest edition of Effective Use of Market Research explains: How to develop representative samples Data protection legislation The professional ethics incorporated in the MRS Code of Conduct More and more companies today are using market research techniques, not just to find new markets, products and customers, but also to improve management and marketing decision making and to monitor customer service. The Effective Use of Market Research looks at the circumstances in which market research is necessary, and explains what management can expect to gain from research and then analyses the type of business decisions that may be taken as a r… Mehr

CHF 47.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Robin J., Birn
  • ISBN: 978-0-7494-4200-2
  • EAN: 9780749442002
  • Produktnummer: 8587885
  • Verlag: Kogan Page
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 242 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.3 cm 374 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 374

Über den Autor


Robin Birn

5 weitere Werke von Robin Birn:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.