Produktbild
George (Hrsg.) Christodoulides

Advances in Advertising Research (Vol. VII)

Bridging the Gap between Advertising Academia and Practice

Buch

Focusing on a range of advertising formats, this book provides international state-of-the-art research inter alia on the fast evolving and increasingly complex advertising landscape that raises a number of challenges for advertisers. Further research is needed to guide choices regarding ad content and execution, media placement, social networks, and campaign effectiveness. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a selective collection of research presented at the 14th International Conference in Advertising (ICORIA), which was held in London (UK) in July 2015. The conference gat… Mehr

CHF 150.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Stathopoulou, Anastasia (Hrsg.) / Eisend, Martin (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-658-15219-2
  • EAN: 9783658152192
  • Produktnummer: 20337909
  • Verlag: Gabler, Betriebswirt.-Vlg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 315 S.
  • Masse: H21.6 cm x B15.3 cm x D2.2 cm 538 g
  • Abbildungen: Book; 51 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie
  • Gewicht: 538

Über den Autor


George Christodoulides is Professor of Marketing and Assistant Dean for Research at Birkbeck, University of London.Anastasia Stathopoulou is Lecturer in Marketing at Birkbeck, University of London.Martin Eisend is Professor of Marketing at the European University Viadrina, Frankfurt (Oder), Germany. 

2 weitere Werke von George (Hrsg.) Christodoulides:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.