Produktbild
Karen Ross

Media and Audiences: New Perspectives

Buch

a simple yet excellent overview of the multilayered path of audience research, tracing its evolution over the last century... European Journal of Communication*How has the concept of 'the audience' changed over the past 50 years?*How do audiences become producers and not just consumers of media texts?*How are new media affecting the ways in which audiences are researched?The audience has been a central concept in both in media and cultural studies for some considerable time, not least because there seems little point exploring forms of increasingly global communication in terms of their content if the targets of media messages are not also t… Mehr

CHF 47.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Nightingale, Virginia
  • ISBN: 978-0-335-20691-9
  • EAN: 9780335206919
  • Produktnummer: 17632423
  • Verlag: Open University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Masse: H22.4 cm x B17.0 cm x D1.3 cm 336 g
  • Gewicht: 336
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

81 weitere Werke von Karen Ross:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.