Produktbild
Frank (Columbia University) Rose

The Art of Immersion

How the Digital Generation Is Remaking Hollywood, Madison Avenue, and the Way We Tell Stories

Buch

Wired contributing editor Rose examines how the digital generation is remaking Hollywood, Madison Avenue, and the way stories are told.

CHF 24.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-393-34125-6
  • EAN: 9780393341256
  • Produktnummer: 20743612
  • Verlag: WW Norton & Co
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 384 S.
  • Masse: H20.8 cm x B14.1 cm x D3.5 cm 396 g
  • Gewicht: 396

Über den Autor


Ten years ago Frank Rose wrote The Art of Immersion, a landmark book on tech and narrative. Now he teaches global business executives as director of Columbia University's Strategic Storytelling seminar and heads the Digital Dozen awards program at Columbia's pioneering Digital Storytelling Lab.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.