Produktbild
Stewart R (Hrsg.) Clegg

Global Management

Universal Theories and Local Realities

Buch

This book re-examines management theory `after Globalization'. Combining key names and studies from across the world, it explores the local realities that resist universal theories and that permeate the daily lives of practising managers.The book provides a comprehensive and critical reflection on the widely documented phenomenon of globalization in business. It assesses the implications of the diversity of individual economies and enterprises for general theories of management and concludes by presenting new approaches to the study and research of management and organizations.

CHF 205.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ibarra Colado, Eduardo (Hrsg.) / Bueno-Rodriquez, Luis (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7619-5814-7
  • EAN: 9780761958147
  • Produktnummer: 1343639
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.0 cm 610 g
  • Gewicht: 610
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

13 weitere Werke von Stewart R (Hrsg.) Clegg:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.