Produktbild
James F. McDonald

Interplay

Communication, Memory, and Media in the United States

Buch

In Interplay: Communication, Memory, and Media in the United States, James F. Mc Donald creates a multilayered work of contemporary cultural studies. Ostensibly a cultural/historical examination of the United States, McDonald presents his theses through an unusual metaphorical framework combining creativity and scientific rigor. The US then becomes the context for a larger effort to combine Anglo-American cultural studies methodology with Continental theories rooted in rationalistic academic traditions. Interplay is therefore text of considerable scientific value presented in an eminently readable form, certain to have broad appeal among casu… Mehr

CHF 42.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-86955-322-1
  • EAN: 9783869553221
  • Produktnummer: 18770421
  • Verlag: Cuvillier Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 200 S.
  • Masse: H21.1 cm x B14.9 cm x D1.4 cm 294 g
  • Gewicht: 294

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.