Produktbild
John Morrison

The Social License

How to Keep Your Organization Legitimate

Buch

A distinctive and direct guide to legitimacy in business, focusing on the new benchmark of a 'Social License to Operate'. Featuring case studies of what is and isn't working, this book explains how business owners and CSR professionals can integrate legitimacy into the heart of their company strategy, beyond CSR and good PR.

CHF 51.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-137-37071-6
  • EAN: 9781137370716
  • Produktnummer: 16411859
  • Verlag: Palgrave Macmillan
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 187 S.
  • Masse: H14.4 cm x B21.8 cm x D1.8 cm 384 g
  • Abbildungen: XIII, 187 p.
  • Gewicht: 384
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


John Morrison

97 weitere Werke von John Morrison:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.