Produktbild
Mansoor Niaz

Innovating Science Teacher Education

A History and Philosophy of Science Perspective

Ebook (PDF Format)

How teachers view the nature of scientific knowledge is crucial to their understanding of science content and how it can be taught. This book presents an overview of the dynamics of scientific progress and its relationship to the history and philosophy of science, and then explores their methodological and educational implications and develops innovative strategies based on actual classroom practice for teaching topics such the nature of science, conceptual change, constructivism, qualitative-quantitative research, and the role of controversies, presuppositions, speculations, hypotheses, and predictions. Field-tested in science education cour… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-94196-2
  • EAN: 9781136941962
  • Produktnummer: 19565790
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'878 KB
  • Abbildungen: Royal B adapted in Minion for tighter version, 10 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Mansoor Niaz is Professor at the Chemistry Department, Universidad de Oriente, Cumaná, Venezuela.

24 weitere Werke von Mansoor Niaz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.