Produktbild
Nicholas (Hrsg.) Ind

Brands with a Conscience

How to Build a Successful and Responsible Brand

Ebook (EPUB Format)

The definitive expert guide to ethical brand practice from the prestigious Medinge Group, Brands with a Conscience dissects the philosophies underpinning sustainable brands to arrive at a set of eight clear guiding attributes which can be used as the foundation of a strategy for responsible growth. These attributes span the public persona of an organization, the actions to take when things go wrong, the effort invested in developing relationships, the promotion of core values and balancing measures of success across economic, human, social and environmental factors. They are then used as the criteria to assess twelve carefully selected case s… Mehr

CHF 24.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Horlings, Sandra (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7494-7545-1
  • EAN: 9780749475451
  • Produktnummer: 20166846
  • Verlag: Kogan Page
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 2'932 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Nicholas Ind, Sandra Horlings

8 weitere Werke von Nicholas (Hrsg.) Ind:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.