Produktbild
Thuy-Huong Truong

Tourism Service Experiences in Vietnam

Buch

The application of market segmentation techniques is long established in the tourism and hospitality literature. Various methods have been proposed for dividing market segments into homogeneous or distinct groupings with regard to socio-demographic, travel characteristic, psychographic, geographic and behavioural characteristics. In the present study, nationality (cultural differences) in combination with visitor demographics and travel characteristics were used to investigate the similarities and differences of international tourists from China and the USA with regards to their perception towards the Vietnamese service provider's attributes… Mehr

CHF 105.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: King, Brian
  • ISBN: 978-1-61728-034-4
  • EAN: 9781617280344
  • Produktnummer: 17697425
  • Verlag: Nova Science Publishers Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 70 S.
  • Masse: H23.0 cm x B15.5 cm x D0.5 cm 142 g
  • Gewicht: 142
  • Sonstiges: Professional & Vocational

2 weitere Werke von Thuy-Huong Truong:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.