Produktbild
Celia T. (Hrsg.) Romm

Doing Business on the Internet

Opportunities and Pitfalls

Buch

An objective look at what Internet commerce can offer both the consumer and the provider. It covers three main areas of concern to business today: how to join the Internet revolution, how to manage it, and how to benefit from it. The book is primarily of interest as background reading for researchers and advanced level students in the following areas: electronic commerce, business studies, computer-mediated communication, management of information systems, project management, and organisational change. However, it will also be of interest to corporate managers involved in developing their companies'Internet-based strategies, and to anyone int… Mehr

CHF 126.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Sudweeks, Fay (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-85233-030-9
  • EAN: 9781852330309
  • Produktnummer: 1583191
  • Verlag: Springer London
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 296 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.6 cm 452 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 1999
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 452

3 weitere Werke von Celia T. (Hrsg.) Romm:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.