Produktbild
Litang (Hrsg.) Cui

Social Media in Asia

Buch

Social Media in Asia is a collection of essays about fourteen countries in the Asia-Pacific region. Most authors are from that region, too. As communication via social media is commonplace among people all over the world, analyzing social media use is crucial for intercultural understanding. Featuring essays about fourteen countries in the Asia-Pacific region, this book provides fresh perspectives at cultural dialogue.

CHF 35.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Prosser, Michael H. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-937570-36-1
  • EAN: 9781937570361
  • Produktnummer: 15880846
  • Verlag: Dignity Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 690 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D3.6 cm 982 g
  • Gewicht: 982

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.