Global Wine Tourism
Wine regions are attracting increasing numbers of tourists through tours, wine festivals and events, and winery, restaurant and cellar door experiences. Using a host of case studies from Europe, North America, South Africa, Australia and New Zealand, this book reviews the latest wine tourism research and management and marketing strategies. The book highlights the lessons learnt for wine, tourism and related industries and concludes by examining the future of the wine tourism industry.
CHF 193.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Charters, Stephen (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-84593-170-4
- EAN: 9781845931704
- Produktnummer: 30518480
- Verlag: Cab Intl
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 278 S.
- Masse: H24.7 cm x B17.8 cm x D2.2 cm 816 g
- Gewicht: 816
1 weiteres Werk von Jack (Hrsg.) Carlsen:
Bewertungen
Anmelden