Produktbild
Martin Thomas

The Renault-Nissan Alliance

Assignment paper / case study (English Version)

Buch

Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, University of Applied Sciences Berlin (Int. Management), course: Operative Marketing, language: English, abstract: This assignment paper analyzes the question, whether the alliance of two culturally different automobile giants was a success or not. Was Nissan be abled to use synergy effects of Renault and was Renault be abled to use Nissans benefits? In the analysis of the given case, the most common marketing strategies will be dopted: Michael Porter's Diamond / Five Forces, the cultural web… Mehr

CHF 22.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-656-36318-7
  • EAN: 9783656363187
  • Produktnummer: 14389666
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 24 S.
  • Masse: H21.1 cm x B14.9 cm x D1.2 cm 36 g
  • Auflage: 1. Auflage
  • Gewicht: 36

95 weitere Werke von Martin Thomas:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.