Produktbild
Andreas (Hrsg.) Breinbauer

Emerging Market Multinationals and Europe

Challenges and Strategies

Buch

Recently, there have been public concerns about the impact of emerging market multinationals. The expansion of China's multinationals to Europe and the Belt and Road Initiative is a prominent example that has kindled hope but also started to increase awareness of the long-term implications. Based on a systematic analysis of internationalization theories, the role of foreign direct investment and multinational companies combined with in-depth empirical research using case studies in Turkey, Russia, Latin America, Asia and Europe, this timely edited volume addresses opportunities and concerns related to this new trend. It also provides new insi… Mehr

CHF 115.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Brennan, Louis (Hrsg.) / Nölke, Andreas (Hrsg.) / Nachbagauer, Andreas G. M. (Hrsg.) / Jäger, Johannes (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-31293-0
  • EAN: 9783030312930
  • Produktnummer: 35372971
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 292 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.5 cm 446 g
  • Auflage: 1st ed. 2019
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 446

Über den Autor


121701871

2 weitere Werke von Andreas (Hrsg.) Breinbauer:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.