Emerging Market Multinationals and Europe
Challenges and Strategies
Recently, there have been public concerns about the impact of emerging market multinationals. The expansion of China's multinationals to Europe and the Belt and Road Initiative is a prominent example that has kindled hope but also started to increase awareness of the long-term implications. Based on a systematic analysis of internationalization theories, the role of foreign direct investment and multinational companies combined with in-depth empirical research using case studies in Turkey, Russia, Latin America, Asia and Europe, this timely edited volume addresses opportunities and concerns related to this new trend. It also provides new insi…
Mehr
CHF 115.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Brennan, Louis (Hrsg.) / Nölke, Andreas (Hrsg.) / Nachbagauer, Andreas G. M. (Hrsg.) / Jäger, Johannes (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-030-31293-0
- EAN: 9783030312930
- Produktnummer: 35372971
- Verlag: Springer International Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 292 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.5 cm 446 g
- Auflage: 1st ed. 2019
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 446
Über den Autor
121701871
2 weitere Werke von Andreas (Hrsg.) Breinbauer:
Bewertungen
Anmelden