Modelling for Added Value
This book gathers together research from three key application themes of modelling in operational research - modelling to support evaluation and change in organisations; modelling within the development and use of organisational information systems; and the use of modelling approaches to support, enable and enhance decision support in organisational contexts. The issues raised provide valuable insight into the range of ways in which operational research techniques and practices are being successfully applied in today's information-centred business world. Modelling for Added Value provides a window onto current research and practise in modelli…
Mehr
CHF 136.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Lehaney, Brian (Hrsg.) / Macredie, Robert (Hrsg.) / Paul, Ray (Hrsg.) / Warwick, Shamim (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-540-76108-2
- EAN: 9783540761082
- Produktnummer: 14711534
- Verlag: Springer London
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1998
- Seitenangabe: 256 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.3 cm 394 g
- Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 1998
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 394
1 weiteres Werk von Dervarajan (Hrsg.) Anketell:
Bewertungen
Anmelden