Produktbild
Malcolm McDonald

Creating Powerful Brands

Ebook (PDF Format)

This is the third edition of one of world's most respected and successful books on branding. Written by an internationally acclaimed branding expert and author of From Brand Vision to Brand Evaluation, it has been comprehensively revised and updated with a raft of new cases and examples. The book gives the professional and the student a deep understanding of the functioning and management of the modern brand and contains: * Powerful analysis of new areas such as e-branding and e-marketing * A completely new set of advertising and brand images to illustrate key points * A powerful analysis of the key drivers of brand value There can be no doub… Mehr

CHF 61.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-41362-9
  • EAN: 9781136413629
  • Produktnummer: 14479573
  • Verlag: Taylor & Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 484 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 0 KB

51 weitere Werke von Malcolm McDonald:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.