Peter Thompson
Persuading Aristotle: The Timeless Art of Persuasion in Business, Negotiation and the Media
Buch
Using principles introduced by Aristotle and refined ever since, the author of this text seeks to provide the reader with the key to effective communication. To persuade you must use ethos, logos and pathos; in demanding face-to-face situations, Thompson shows how.
CHF 32.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-1-86448-739-8
- EAN: 9781864487398
- Produktnummer: 16359309
- Verlag: Allen & Unwin Inc
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1998
- Seitenangabe: 216 S.
- Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.2 cm 268 g
- Gewicht: 268
Über den Autor
PETER THOMPSON is host of ABC Radio National's breakfast program, and ABC TV's First Wednesday. He teaches communication through the Australian Graduate School of Management and to private clients.
95 weitere Werke von Peter Thompson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.