Handbook of Research Methods in Social and Personality Psychology
This indispensable sourcebook covers conceptual and practical issues in research design in the field of social and personality psychology.
CHF 85.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
L024:
Lieferbar in 24 Stunden
Produktdetails
Weitere Autoren: Judd, Charles M. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-107-60075-1
- EAN: 9781107600751
- Produktnummer: 15859153
- Verlag: Cambridge Academic
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 755 S.
- Masse: H27.9 cm x B21.6 cm x D3.3 cm 1'912 g
- Auflage: 2. A.
- Abbildungen: s/w. Abb.
- Gewicht: 1912
Über den Autor
Harry T. Reis is Professor of Psychology in the Department of Clinical and Social Sciences, University of Rochester. He is the co-author of Interpersonal Influence and the editor of Naturalistic Approaches to Studying Social Interaction.Charles M. Judd is Professor of Psychology at the University of Colorado. He is the author of Data Analysis: A Model Comparison Approach and Research Methods in Social Relations.
15 weitere Werke von Harry T. (Hrsg.) Reis:
Bewertungen
Anmelden