Produktbild
Margaret Shaw

Marketing Essentials in Hospitality and Tourism

Buch

For introductory courses in Hospitality Marketing and/or Tourism. Marketing Essentials in Hospitality and Tourism: Foundations and Practices provides the first-year student with an introduction to hospitality marketing and the basics of its many different components. With a succinct three-part format, it introduces basic marketing concepts, discusses strategic marketing and the marketplace, and ends with functional strategies that can be used to increase competitive advantage. Tourism applications, interviews with industry executives and case studies provide a glimpse at the real-world of hospitality and tourism, while contemporary examples d… Mehr

CHF 138.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Shoemaker, Stowe C
  • ISBN: 978-0-13-170827-3
  • EAN: 9780131708273
  • Produktnummer: 2815252
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 640 S.
  • Masse: 1'260 g
  • Gewicht: 1260

38 weitere Werke von Margaret Shaw:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.