Produktbild
Andrew (Hrsg.) Hadfield

The Ashgate Research Companion to Popular Culture in Early Modern England

Ebook (PDF Format)

The Ashgate Research Companion to Popular Culture in Early Modern England is a comprehensive, interdisciplinary examination of current research on popular culture in the early modern era. For the first time a detailed yet wide-ranging consideration of the breadth and scope of early modern popular culture in England is collected in one volume, highlighting the interplay of 'low' and 'high' modes of cultural production (while also questioning the validity of such terminology). The authors examine how popular culture impacted upon people's everyday lives during the period, helping to define how individuals and groups experienced the world. Issue… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Dimmock, Matthew (Hrsg.) / Shinn, Abigail (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-04207-5
  • EAN: 9781317042075
  • Produktnummer: 20173038
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 400 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 6'064 KB

Über den Autor


Andrew Hadfield is Professor of English and co-Director of the Centre for Early Modern Studies at the University of Sussex, UK. Matthew Dimmock is Professor in English and co-Director of the Centre for Early Modern Studies at the University of Sussex, UK.Abigail Shinn is a Teaching Fellow at the University of Leeds, UK.

48 weitere Werke von Andrew (Hrsg.) Hadfield:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.