Produktbild
Roger L. Martin

Design of Business

Why Design Thinking is the Next Competitive Advantage

Ebook (EPUB Format)

Most companies today have innovation envy. They yearn to come up with a game-changing innovation like Apple's iPod, or create an entirely new category like Facebook. Many make genuine efforts to be innovative-they spend on R&D, bring in creative designers, hire innovation consultants. But they get disappointing results.Why? In The Design of Business, Roger Martin offers a compelling and provocative answer: we rely far too exclusively on analytical thinking, which merely refines current knowledge, producing small improvements to the status quo.To innovate and win, companies need design thinking. This form of thinking is rooted in how knowl… Mehr

CHF 40.60

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4221-5511-0
  • EAN: 9781422155110
  • Produktnummer: 22277967
  • Verlag: Harvard Business Review Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 674 KB

Über den Autor


Martin, Roger L.

32 weitere Werke von Roger L. Martin:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.